BASAURIKO IKASTETXEAK UDAL
DIAGNOSTIKOA LANTZEN HASI DIRA
2022-2023 ikasturtetik aurrera,
Eskolako Agenda 2030 proiektua bi urtetan gauzatuko da. Lehenengo urtean, diagnostikoa
eta esku hartzeko planaren diseinua egingo dute. Erabaki honen helburua da
ikastetxeek behar adina denbora izatea diagnostiko on bat egiteko, bai
udal-mailan, bai eskola-mailan.
Zentzu horretan, datorren
astelehenean, urtarrilak 23, hasiko dira ikastetxeak udal diagnostikoa egiteko
jarduerak burutzen. Zehazki, Basauri Kooperatiba ikastetxeko ikasleak izango
dira lehenak ingurunea aztertzen.
Ibilbidearen ondoren, ikasgelan
tailer bat egingo dute, konpromisoen eta proposamenen zerrenda bat egiteko.
Horretarako, jarduera bakoitzean ateratako ondorioak aztertuko dituzte, eta
gaiari buruzko hausnarketa egingo dute ikuspegi ekosozialetik, gizakia
arazoaren parte eta, batez ere, arazoaren pairatzaile garela ulertzeko.
Aurten, nahiz eta lana GJH 11. Hiri eta komunitate jasangarrien barruan dagoen, energia ekoiztea eta kontsumitzea izango dute ardatz, gaurkotasun handiko gaia baita eta egunerokotasunean zuzenean eragiten baitigu.
LOS CENTROS ESCOLARES DE BASAURI
COMIENZAN A TRABAJAR EL DIAGNÓSTICO MUNICIPAL
A partir del curso 2022-2023, el
proyecto Agenda 2030 Escolar ha pasado ha ejecutarse en dos años. El primer año
lo dedicarán a realizar el diagnóstico y el diseño del plan de intervención. Esta
decisión se tomó con el objetivo de que los centros escolares puedan tener el
tiempo suficiente para elaborar un buen diagnóstico, tanto a nivel municipal
como escolar.
En ese sentido, el próximo lunes,
día 23 de enero, los centros escolares comenzarán las actividades para realizar
el diagnóstico municipal. En concreto, serán los alumnos y alumnas de Cooperativa
Basauri los primeros en analizar el entorno.
Posteriormente al itinerario, en
el aula realizarán un taller que tendrá como objetivo hacer un listado de
compromisos y propuestas. Para ello, analizarán las conclusiones obtenidas en
cada actividad y harán una reflexión sobre el tema desde un punto de vista
ecosocial, para entender que el ser humano somos parte del problema y,
sufridores del problema, sobre todo las personas más vulnerables.
Este año, aunque el trabajo está
enmarcado dentro del ODS 11. Ciudades y comunidades sostenibles, se centrarán en
la producción y consumo de energía, ya que es un tema de rabiosa actualidad y
que nos afecta directamente en el día a día.
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